تنظیم Multilevel List در ورد برای تنظیم پایان نامه

به نام قادر علی کل شئ

سلام

در این پست ویدیوی رو لینک میذارم که خیلی ساده می تونید با تماشای این ویدیو شما یاد میگیرید استایل های ورد رو طبق فرمت مربوط به پایان نامه ویرایش کنید.

به طوریکه  اعداد متناسب با تیترها به طور اتوماتیک کنارشون ظاهر بشه و...mu

لینک ویدیو در یوتیوب


لینک ویدیو در آپارات


مشکل پیروی نکردن شماره تصویر از شماره فصل در ورد

به نام قادر علی کل شئ

چند وقت پیش بود که در تنظیم فرمت یک پایان نامه به مشکل عجیبی برخوردم.

فصل 4 بودم و می خواستم اولین تصویر رو به صورت خودکار شماره گذازی کنم.

تا قبل از این فصل، همه شماره ها درست بود. مثلاً اولین تصویر فصل دوم شماره 2-1 خورده بود و همین طور اولین تصویر فصل سوم شماره 3-1

اما به فصل 4 و اولین تصویرش که رسیدم شماره تصویر به اشتباه 1-1 ثبت میشد

با اینکه پیش نمایش شماره 4-1 بود اما وقتی روی دکمه Ok کلیک می کردم وشماره زیر تصویر ظاهر میشد، به جای 4-1، 1-1 رو می دیدم

اینقدر نت رو بالا ئ پایین کردم اما مطلبی که به حل مشکل کمک کنه، ندیدم

تا اینکه احتمال دادم هرچی هست زیر سر صفحه تیتر فصل 4 هست

اونجا رو به دقت بررسی کردم. دکمه نمایش پاراگراف ها و فرمت ها رو زدم و اون صفحه رو به دقت نگاه کردم و آزمایش های مختلف انجام دادم تا بالاخره فهمیدم بعد از عنوان فصل، علامت پاراگراف هم استایل فصل رو گرفته و این باعث شده مشکل شماره گذاری پیش بیاد.

روش حل مشکل رو به صورت ویدیو درآوردم هم در یوتیوب و هم در آپارات برای استفاده عموم گذاشتم

شما هم بد نیست یاد بگیرید

لینک ویدیو در  یوتیوب


لینک ویدیو در  آپارات